Brug af de rigtige AdWords giver ekstra værdi til din virksomhed

Handel på Internettet i Danmark vokser hele tiden. Det sammen gør brug af søgemaskinen Google. Langt de fleste danskere finder frem til produkter via Google-søgninger. Derfor er det vigtigt for en virksomhed, der gerne vil have nye kunder at kunderne kan finde dem via Google. En måde at gøre dette på er at benytte sig af AdWords. Google AdWords er de sponsorede annoncer, som man finder øverst på siden efter en Google-søgning. AdWords-annoncer gør din virksomhed ekstra synlig, og det gør de for folk, der er potientielle kunder for dig, da de har søgt på det område, som din virksomhed beskæftiger sig med.

Ved at benytte dig af AdWords får du en fleksibel markedsføring, da du hele tiden har mulighed for at justere dit budskab i annoncen og både tilføje og fjerne søgeord. Desuden kan du målrette dine annoncer lokalt, hvis det er det du ønsker. Endnu en fordel ved AdWords er, at du først betaler, når din kunde rent faktisk klikker på din annonce og dermed bliver dirigeret til dit webssite.

Opgaven med at producere dine Google AdWords rigtigt er at få formuleret dine annoncer, så det passer til de søgninger, som dine potientielle kunder foretager. Til dette kan det være en god mulighed at benytte et mediebureau. Hos virksomheden Ja til Roi har de speciale i online markedsføring. Her har de et serviceniveau i særklasse, og en faglig viden i top og kan levere et meget resultatorienteret produkt. Med udgangspunkt i dine ønsker samt i dit website kan de lave de helt rigtige tekst. og billedannoncer, der giver online resultater. Du har altid fuld kontrol over kampagnen, og der arbejdes naturligvis indenfor et fastlagt budget. Du er altid velkommen til at kontakte Ja til Roi for at høre om dine muligheder for at det optimale ud af dine online kampagner. Dette gælder også for Facebook-kampagner.